15 let|177 cm|CW: 64 kg|GW: 50-55 kg

pondělí 4. května 2015

I'm fat pig :(


Achjo. Dneska jsem se hrozně přejedla. Nesnáším se za to! Je mi hrozně.

Holky tak moc se za sebe stydím. Nejradši bych se zakopala a už nikdy nevylezla. Nechci jíst. Nechci být dál tlustá (ikdyž ostatním přijdu hubená). Chci cítit bolest, protože díky ní vím, že jsem ještě naživu a taky mi připomíná jak moc si to zasloužím. Vlastně ani už nevím za co se trestám. Jenom tím něco maskuju a říkám, že chci zhubnout. Což už není tak úplně pravda. 
Ale to je jedno, protože kdybych se o tom začala rozepisovat, tak bych tu mohla psát donekonečna. Jinak jídelníček vám sem dávat nebudu, protože mi je z něj špatně. Radši sem dám nějaké thinspo! :3



#stayweird
Cara

4 komentáře:

  1. Když ostatním přijdeš hubená tak to přeci nebude tak hrozný ne? :) Přijde mi že si na sebe hrozně přísná..jinak pěkný thinspo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsi tlustá a ty to moc dobře víš.Hele co sem hodit nějaké foto postavy aby jsme viděli, jak vypadáš?:)Určitě tak tlustá nebudeš:)

    OdpovědětVymazat
  3. Když ostatní říkají, že nejsi tlustá, něco na tom určitě bude! :) Ale chápu, že chceš zhubnout :)
    Prostě se do toho opři, jasné? Jinak nikdy neuvidíš žádné výsledky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajdi si k doktorovi a řekni mu o těchto pocitech. Najdi si pořádného psychologa a dej se dohromady. K čemu ti je nebo bude když budeš hubená ale nebudeš cítit radost a štěstí? Byla jsem na tom stejně jako ty, odmítala jsem realitu, nechtěla si nechat pomoci. Zpětně si říkám že to byl promrhaný čas v depkách :-/

    OdpovědětVymazat